Business

Moderní neduhy


S moderními věcmi se odbouraly závady u starších vozů, ale neodbouraly se úplně. To totiž asi ani nejde. Přišly závady nové, které se člověk teprve pak učil opravit. A většiny z nich to jde a některé dokonce dokáže opravit i sám majitel auta, ačkoli se to rozhodně nedoporučuje. Tak jako zedník neuvaří nějakou specialitu, není-li to ovšem jeho koníček, tak vám kuchař nepostaví dům. Tedy i u opravy závad automobilu by měl být rozhodně odborník. Jistě, asi je nesmysl, abyste do autoopravny jeli se závadou na blinkru, ale když někdo není technicky zdatný, proč by ne.

tankování u pumpy

V poslední době se často stává, že se samozvaní odborníci pokoušejí udělat něco se systémem, který dodává do nafty močovinu. Asi to zcela jistě znáte pod těmito pojmy. Deaktivace DPF, AdBlue – SCR systém a EGR Vypnuti-scr-dpf.cz. Setkali se s tím všichni řidiči, kteří jezdí na naftu. Také ti kteří preferují benzín o tom přinejmenším někde něco zaslechli. Pokud ne, tak je to takový malý zázrak. My se na to podíváme z hlediska odborné firmy. Ta, která toto provádí na profesionální úrovni a hodně často je povolána k vozu, který trucuje a odmítá nastartovat.

moderní motor

Samozřejmě proto, že se v AdBlue systému hrabal někdo, kdo nerozezná trpaslíka od ponožky. A zde je to veliký problém, protože technik musí nejprve vykoumat, jak to celé nahodit zpátky, tedy odstranit to, co brzdí celý systém a nedovolí nastartování a teprve pak může přistoupit k samotné odborné deaktivaci. Výsledek? Ztracený čas, tedy toho, komu auto patří a také technika. Druhé mínus, bude to stát nějaký ten peníz, inu, jde o klasickou opravu a tu vám zadarmo nikdo neudělá. I ten technik musí mít plat, a ještě musí zbýt na tamty nahoře. Takže se prostě o deaktivaci NIKDY nepokoušejte sami, ale raději si klikněte na odkaz, který je uveden o několik řádků výše.